aaj


Jag har svinont i magen, gaaaaaaaah! ajajajajaj! Sen kan man jämföra mitt humör med en höggravid, känslosam kvinnas också. Vilket gör att jag inte kan lyssna på en enda Winnerbäck-låt utan att börja böla eller känna mig som världens lyckligaste tjej på jorden. Med andra ord kommer jag att hålla mig inne idag och inte utsätta några människor för mina humörsvängningar. Istället tänker jag läsa Twilightboken, som jag självklart är på väg att dö när jag läser för Edward är världens hetaste, och lyssna på Lasse, i hopp om att jag inte börjar böla utan blir glad istället. Det är ungefär det jag har att skriva just nu. Just ja, sen är Emma världens duktigaste (you know why) och  nu ska det bli ändring här också, sådetså!

Bajs på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0