back to school


Idag hade jag som sagt matte, eller det trodde iaf jag och sofie, det visade sig att rektorn tagit fel dag och tid så vi hamnade på en matte a-lektion. Men vi fick iaf böcker och vi ska tydligen läsa matten på tisdagar 14.00-16.00 nu istället. Jag och Sofie satt i skolan och snackade en stund, sen drog jag ner på stan. Köpte foundation, mascara, kalender (äntligen hittade jag en), och sen en liten present till mami också. Köpte med mig en drickyoghurt från ica till frulle också, var verkligen inte hungrig imorse. Vid två har mamma bjudit hit Lina och tjejen som ska hyra Daniels lägenhet, då blir det blåbärspaj.

Kvällen igår hos Ida var jättemysig, satt och pratade, mumsade på frukt och nötter. Mamma kom och hämtade mig vid halv 10, sen gick jag och la mig vid 10 redan, men jag kunde inte sova på hela natten så jag var ganska trött när jag gick upp imorse, men nu är jag pigg igen, kaffe gör susen.

Hos ida igår, haha kul att jag syns i spegeln, pucko som jag är tänkte jag inte på det^^


Jag fick se vårat studentfoto på klassen, som jag för övrigt måste ringa om!


Dagens köp


Nu ska jag städa städa städa, ser ut som skit här.

Byeeeeeeeeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0