han bajsar i frysen


Var för trött för att skriva igår när jag kom hem, så gör det nu istället^^ Vi hade en jättemysig kväll igår. Jag, Emma och Ida åkte till Linn som hade handlat så vi kunde fixa mat. Det bjöds på god kassler och annanas-gratäng med pasta, sallad, brödd och vitlökssås, mumma. Till efterrät åt vi glass och citronmousse (stavning?, hehe). Jag åt så att jag höll på att spricka. Senare hamnade även lite chips och vindruvor i magen, moha. Det blev en massa skratt och prat under kvällen. Haha, man kan ha väldigt roligt när man pratar om kräftor, eller hur Ida? Ida berättade nämligen (hoppas du inte sa detta i förtroende, haha) att hennes finger blev hugget av en kräfta och sen en liten historia om någon släktning som la i kräftorna i kallt vatten och lät vattnet sakta koka upp med kräftorna i. Min kommentar då var:

Jag: Haha, men alltså, det skulle jag nog också kunna göra. Jag skulle nog inte tänka på att man ska koka upp vattnet innan man lägger ner dom. Stackarna!
Ida: Men Melinda, att koka kräftor är inte som att koka pasta.

HAHA!

Emma fick också dra deras Stockholmshistoria ett antal gånger och jag garvade lika mycket varje gång.  "Va!? Skiter du i frysen? Fy fan va äckligt! Hörni ta inget ur frysen! Han bajsar i frysen!"

Med andra ord var det en väldigt lyckad kväll. Pappa hämtade mig och Emma senare under kvällen och så hämtade hennes päron henne hos mig efter ett tag. Sen var jag död och gick och la mig.








Linn och Ida var dom enda som ställde upp på kort under kvällen, starkt jobbat^^

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0