hello


God morgon, eller jag gick faktiskt upp vid halv 9 så jag har varit vaken ett tag. Igår var jag som sagt i skolan med sofie, snackade med rektorn om matten och jag ska ringa han snart för att höra hur det blir med allt. Sen träffade jag Emmsi, och Maja en snabbis, på stan. Jag och Emma gick hem till mig, jag lagade lite mat, lax med grönsaker och keso. Sen föreslog jag att vi skulle gå ut en sväng och vi hamnde i en lekpark och lekte i en klätterställning säkert 1 timma, hahaha. Och jag borde egentligen inte säga att jag har träningsvärk idag, men så är det, haha. När det kom en liten unge som ville leka var vi snälla och gick därifrån. Gick ner till Svartån och satt på en brygga och pratade. Med andra ord var det en myspys dag. Sen drog vi hem, Emma gick till bussen och jag tog det lugnt resten av kvällen och var ute med Molly.

Idag kommer Lina hit och äter lunch, sen vid halv 7 ska jag hem till Ida som fyllde 19 igår, GRATTIS gumman. Vädret idag är bajs så jag blir nog inne större delen av dagen. Behöver verkligen städa mitt rum också.





Just ja, fick hem studentkorten idag också, men klasskortet fattades fortfarande, sen en annan mkt glad överraskning!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0