humdidum


Kvällen igår var mysig och väääldigt god. Vi åt en jättegod pastarätt med oxfilé och vitlökschampinjoner i gorgonzola- och tomatsås. Och till efterrätt tog vi nougatglass med grädde och en vaniljpannacotta med jordgubbar, som vi åt lite var av. När vi kom dit vid 7 var vi helt ensamma där, men tack och lov kom det mer folk efter nån halvtimma. Jag var så mätt att jag höll på att dö när jag kom hem, men det är väl så det ska vara^^ Har drömt skitäckliga drömmar inatt, bland annat att jag blev jagad av en knivmördare och en som försökte mörda mig med en kulspruta, härligt...

Jag fattar inte varför jag är den enda som inte har fått mina studentkort som vi tog med klassen några dagar innan studenten, trodde bara att dom var sega, men nej, dom andra har fått sina för länge sen. Får ringa imorn och höra vart dom har tagit vägen.







.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0