inte riktigt min dag idag


Har varit en kaosdag idag, både för min och elins del. Träffade Elin på stan vid 1-tiden, kikade runt lite och sen satte vi oss på Waynes Coffé. Det var väl där kaoset började. Båda var på cp-humör och Elin spillde kaffe över typ hela vårat bord. Servitrisen slänger ur sig "ojdå!" när hon ser kaffet och råkar då själv snubbla till och tappa tre tallrikar med mat över vårat bord. Vi drabbades av små olyckor hela tiden, men sen gick vi vidare på stan. Jag blev trött efter typ fem minuter och började klaga som en 3-åring så då satte vi oss på Cornetto iställett. På toan kommer det in en liten unge, då det tydligen inte gick att låsa, och hon står där och glor. Jag ba: " ehm det är upptaget" sen höll vi på att dö och kutade därifrån, eftersom det satt en hel del människor utanför toan. Osv osv. Elin följde med mig hem sen och båda var irriterade på allt och ingenting och vi fick utbrott lite titt som tätt. Härlig dag. Haha, nej men den har varit jättemys också. Bara en otursdag. 

Här får ni två bilder på kvällens surmule, och dom är suddiga då jag inte använde nån blixt för jag såg ut som en prickigkorv då. 

 



Nu ska jag kolla på simpsons för att bli lite gladare. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0