så är det


Morgonen började väl inte riktigt super idag, och jag hatar när det är så. Då kan jag vara på dåligt humör resten av dagen. Har iaf käkat frulle för en stund sen, naturell yoghurt med lite frön i och kaffe till det. Tack till kaffet som botade min huvudvärk. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, bara ta det lugnt tror jag. Kan inte direkt göra så mkt när jag är helt pank. Borde kanske följa elins råd att bada fotbad, men jag hatar att göra det (om det inte är vinter förstås). Snart är det nog dags också att lägga upp tillgänglighet på timepool så att jag kan börja jobba igen, men får vänta tills jag varit i skolan och fått reda på vilka dagar och tider jag har lektion(er). Min förkyldning har äntligen börjat bli lite bättre, blev förkyld i juli så med andra ord har det tagit sin lilla tid.

Massa kramar till emma också, hoppas det ordnar sig gumman<3
Älskar dig

.

Kommentarer
Postat av: emma

du är bäst < älskar dig

2009-08-21 @ 20:42:16
Postat av: Emelie

Skolan? Skönt att du mår bättre :)

2009-08-21 @ 21:29:35
Postat av: Melinda

Jag ska tillbaka till v-ås fria och läsa åtminstonde matten, som jag valde bort i trean och sen ångrade jag mig några veckor innnan studenten. så då kommer jag tillbaka nu i höst istället. kram :)

2009-08-22 @ 10:00:43
URL: http://melindasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0