sjukt


Kaos kaos kaos, det sammanfattar min morgon ganska så bra. Underbart att jag kommer få betalt för 62 timmar på torsdag när jag har jobbat 162 timmar under juli månad. Har suttit i telefonen ett antal timmar och ringt till alla möjliga ställen, men förhoppningsvis har det ordnat sig nu, så att jag får resten av lönen 3 september. Nu ska jag försöka släppa det och tänka på något annat istället.

Igår var iaf Elina här och vi hade jättemysigt. Hon köpte med sig glass och båda höll på att dö för att den var så god. Vi satt och snackade och målade naglarna (som inte gick så bra för någon av oss) i några timmar och sen åkte hon hem vid 9 på kvällen. Imorn ska jag träffa Sofie vid 1 i skolan och snacka med Mats om bla matten. Mysko att komma tillbaka dit.. Tror jag ska göra mig i ordning och sen ta en promenad eller nåt, känner mig ganska speedad så det behövs.


haha vi hade några nagellack att välja mellan igår^^


Elina var brun och jag var vit.

Och just ja, Winnerbäcks nya låt "Jag får liksom ingen ordning" är skitbra, älskar den. Han har gjort det igen :')

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0