skärpning


Jag blir arg på mig själv för att jag är så slö och inte orkar släpa mig från datorn. Gör ju inget värt här egentligen, sitter och snokar på massa bloggar och på facebook. Borde gå och börja gör mig iordning. Pappa hämtar mig vid kvart i 7 och skjussar mig och Emma till Linn. Godissugen är jag också, chokladchokladchoklad vill jag ha!! Men jag ska var duktig och låta bli. Molly stackarn tycker nog att jag är väldigt tråkig, hon ligger i sängen här bredvid och ser helt uppgiven ut, pluttan. Får kasta lite boll med henne (eller egentligen är det en råtta, men jag tänkte att hon kan få behålla lite värdighet), så kanske hon blir glad^^ Btw, nyss var det fint väder och sen på en sek kom skitstora moln och nu ÖSER det ner, myskoväder..

Nej, nu ska jag leka med Mollsan.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0