sunday


God morgon! Molly sov inne hos mig inatt, men snuttan fick ont i magen halv 7 imorse och kom upp till mig och gnällde och skakade. Så jag bar in henne till mamma så att hon fick massera Mollys mage, snuttan. Men hon verkar må bättre nu,mamma är ute och går med henne. Jag behöver nog inte nämna att jag är död som vanligt, som alltid fram tills typ kl 3. Jag förtår verkligen inte vad det är för fel. Idag behöver jag städa och fixa, är det fint väder kanske jag sätter mig och solar en stund, är ju kritvit nu, så det behövs. Dagen igår var mysig, men det blev en hel del mat och onyttigheter, dåligtdåligt. Men nya tag från och med idag.



En nyklippt Molly igår, råttan haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0