mys


Gårdagen spenderades hemma hos Elin. Vi flummade en hel del, som vanligt, tog en sväng till konsum och köpte massor med naturgodis, målade naglarna, läste tidningar, tittade på top model osv. Sov kvar där också, vilket var myspys. Inatt låg vi och kollade på massa roliga videobloggar också, haha "jaeg veiger 41 kilo".  Elins mamma väckte oss vid halv 9 imorse innan hon åkte till jobbet och sen tog vi det bara lugnt. Åt god frulle (vilket alltid är godare hos andra), duschade och sen gjorde vi oss i ordning och turades om att skjussa på min cykel på väg mot stan. Hemma har jag varit riktigt duktig och städat hela lägenheten; dammsugit, tvättat golven, dammat och städat toan. Efter det gjorde mamma tacos och nu är jag trött och mätt. Är helt inne i min bok och har väldigt svårt att sluta läsa, men jag var på väg att somna, så jag tog lite kaffe och satte mig vid datorn.





loveis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0