Måndag


Varit i skolan större delen av dagen. Började vid halv 11 och slutade runt 3 nångång. Hade tur idag när jag skulle gå för att boka tid med syon, hon hade fått en lucka kl 1, annats hade jag fått vänta i tre veckor på en tid. Hon va iaf skitsnäll och duktig och vi pratade närmare 50 min, haha. Men jag fick lite mer koll på läget och hon tog reda på en del saker jag behövde veta.

Ska försöka bli klar med historia-arbetet idag också, bläää nu börjar jag få panik, känns inte som jag kommer hinna klart med allting, och att åka iväg två veckor + få ett fetingarbete om resan gör ju inte saken bättre. Men ett steg på vägen kan ju vara att börja plugga och inte spendera tid här just nu^^

Denna bild får Maja bjusa på, haha^^


.


Kommentarer
Postat av: Maja Engelbertsson

haha tack!!!:P men den kan jag väl bjussa på, bara för att du gav mej ett sånt snällt kompispris på halshuggningen;)

2009-02-17 @ 09:30:25
URL: http://livetformig.myblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0