Söndag



Gick upp vid halv 9 idag, har inte gjort så mkt sen dess. Ätit frulle, suttit vid datan och lyssnat på music. Ska hem till pappa lite senare och äta, fast vet inte riktigt vilken tid han kommer och hämtar mig. Har gjort ett tappert försök att göra sista frågan på praktikuppgiften men hittar inte vart det står, Anna sa att jag skulle gå in på landstinget hemsida och skriva in en grej så skulle det komma fram. Men kommer jag ihåg vad det var? Nej. Får väl leta vidare, annars får jag fråga imorn. Nu ska jag ta och lägga in lite mer musik på min mp3.



Bye

Kommentarer
Postat av: Emmsi

Landstingets hemsida? Hm. Alltså. Jag fattar inte den frågan så bra. Vad är medicintekniska hjälpmedel egentligen? Är det typ gåbord och sånt eller är det typ.. ekg? jag fattar inte!!!!!!!!!!!!

2009-02-01 @ 12:11:22
URL: http://theemmsi.blogg.se/
Postat av: Emmsi

Oroa dig inte om att du väckte mig. Jag somnade om väldigt lätt sen iallafall ;D

2009-02-01 @ 12:16:56
URL: http://theemmsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0